jueves, 28 de febrero de 2013

Isa González

Hola a tots i a totes!

El meu nom és Isa González i aquest és el meu blog.

Som una mallorquina de 25 anys que viu a Palma i estudia a la universitat de les Illes Balears. Actualment estic cursant tercer d’Educació Infantil. Cal dir què per arribar a estudiar allò que m’havia proposat des de ben petita, mestra d’educació infantil, he hagut de passar molt de temps entre llibres, biblioteques, exàmens, treballs, etc. (suposo que com els meus companys/es).

El que  volia destacar és que, quan vaig realitzar la prova de selectivitat vaig obtenir una nota no massa alta, la qual no em va permetre accedir a la carrera que desitjava, i en aquest moment vaig haver de prendre una decisió molt important de cara als meus estudis i la meva formació:

- Realitzar el CFGS d’Educació Infantil.
- Començar els estudis universitaris al CESAG.

El dilema radicava en què, pertanyent a una família humil molt nombrosa i amb una feina d’estudiant, no em podia permetre pagar les mensualitats requerides pel CESAG de manera autònoma i no volia “obligar” als meus pares a haver d’ajudar-me; i per altra banda, si triava fer el CFGS d’Educació Infantil al IES Antoni Maura, havia d’estar dos anys fent el curs i després començar la carrera a la Universitat.

Al final vaig posar en una balança els pros i contres de cada una de les opcions, feina que vaig fer amb l’ajuda dels meus pares i germans, després de pensar-los detingudament vaig arribar a la conclusió d’optar per fer el CFGS al institut, ja que era una manera més econòmica de dur a terme els meus estudis i també era una manera de comprovar si realment aquests estudis formarien part d’allò que volia ser en un futur. Era una manera de realitzar una pressa de contacte més ràpida amb el meu possible futur com a docent.

I aquí sóc! Suposo que sóc aquí perquè el curs va ser tot un èxit: vaig conèixer a uns companys excepcionals amb els quals encara estic en contacte, compartint diverses experiències; vaig conèixer mestres que em varen obrir els ulls damunt el món de l’educació i la importància de la col·laboració entre l’escola i les famílies; mestres que em varen ajudar a conèixer-me a jo mateixa i a construir un poc més la meva personalitat.

Després d’això, faré un petit resum del meu recorregut pels diferents cursos i centres als que he tingut el gust d’assistir com alumna:

Quan tenia quatre mesos, vaig començar a l’escoleta del meu barri “Nins i Nines” fins als tres anys. Dels tres anys fins als dotze, vaig cursar la meva educació infantil i la meva primària al Col·legi Públic Camilo José Cela, al Polígon de Llevant i la meva Educació Secundària i Batxillerat al IES Antoni Maura, centre en el que també vaig realitzar els meus estudis CFGS d’Educació Infantil, amb les respectives pràctiques a l’escoleta Ciutat Antiga.

Esper que amb aquestes línees hagueu pogut conèixer-me un poc més, així com també espero que gaudiu del contingut del meu blog que avui comença.  

No hay comentarios:

Publicar un comentario